şu futbol var ya


Bir zamanların fanatik futbol seyircisi olarak bu zaman ki futbol sohbetlerini anlayamıyorum ben. Koskoca adamlar ekran başına geçiyor ve sanki dünyanın en önemli işini yapıyormuş edası ile 4-5 saat ekran karşısında konuşuyorlar.
Onlar rayting ve reklam uğruna yapıyorlar bunda hepimiz hem fikiriz. Peki onları sabahlara kadar seyreden insanlar ne için seyrediyor. Neler bekliyor o programda. Ha fener şampiyon olmuş ha çinemadran spor. Ne faydası var onlara anlamıyorum ben.

Koskoca adamlar “emrenin yaptığı hareket” diyip günlerdir “şok,şok” görüntüler deyip aynı görüntüyü gösterip duruyorlar. Peki bu EMRE ne iş. Karakterinin bu tarz bir insan olmadığını yakın tanıyanları söylediğine göre onun amacı ne.

Bir sabah yaptığı trafik kazası ile gündeme gelmişti. Daha sonra isviçre maçı. en sondan bir önce de İngilterede ırkçı davranışlardan dolayı yargılandı fakat suçsuz bulundu. Şimdi de basın tribüne yaptığı hareket ile gündemde.

Basındakiler de birbirine düşmüş durumda. Tabiri caizse bana yapmadı sana yaptı tartışmasında. Ama sanırım hareketin yapıldığı kişi hala üstüne alınmamış.

Benim merak ettiğim EMRE bu hareketi basın tribüne değil de seyirciye yapmış olsalar dı acaba basın mensuplarımız aynı tepkiyi gösterirlermiydi?

Bu arada yapılan hareketi kesinlikle tasvip etmiyorum hele de kaptanlık pazubantını taşıyan bir kişi tarafından yapılınca. Bunun yanında emreyi yakından tanıyanların karakteri hakkında söylediklerinin doğruluğunu sağlayacak şekilde bence hareketlerine dikkat etmesi gerekmiyormu ? Tabi bu emrenin problemi aslında.

Bunun yanında futbol federasyonu seçiminde olan olaylar vs. hatırlamaya gerek yok ama futbol federasyonunun klüpleri hiçe sayarak lig canlı yayınlarını kendi kafasına göre bir tv kanalına vermesi, bu durumdan gelir kaybına uğrayan lig takımlarının şikayetçi oldukları olaylar. En son ise trabzonspora verilen ceza. maçın bitmesine 30 saniye kala maçın iptal edilmesi vs. vs.

Off allahım ya bir zevkimiz vardı onu da elimizden aldılar.

Geçenlerde bir avrupa kupası maçı öncesi trabzonspordan portoya gitme stankonov dediği gibi herhalde.
“Türkiye de maçlar sahadan çok, saha dışında da oynanır”

Gel de zevk al şimdi futboldan. Şimdilik Türkiye de yeni gündeme gelen rugby (amerikan futbolu) liginde pek şaibe yok ben oraya takılıyorum artık. Beklerim.
Eki 04 2007

Bir Cevap Yazın

