Hızarmı yok sa Hıyar mı?


gece yarısı tv de dolaşıyorum.
bir kanal da takıldım kaldım.
görüyordum arada bir bunları ama bu güne kadar dikkat etmemişim.
Süslemişler 8. sınıf bir medya ablasını sürmüşler tv ye.
kamera hiç kıpırdamıyor belliki maliyeti azaltmak için kameraman bile kullanmamışlar aslında. Şaka bir yana abla anlatıyor hararetli hararetli bir şeyler söylüyor.
Hadi ama bak son 45 saniye diyor. Ara beni 4 bin ytl yi hemen al götür.
ekranda ki soruda bir 5 harfli kelime var. Bir harf hariç herf harfi çıkmış. tek harf kalmış.

Ne bu bile düşünmeye gerek yok net ortada kelime. ama ben HIYAR diyesim geliyor.Zira onları seyrederken kendimi hıyar gibi hissettim biranda. tabi süre tutmadım ama o 45 saniye hiç geçmiyor. nerde ise 2 dakika oldu hala son 25 saniye diyor spiker.

O arada bir 500 ytl daha ekleniyor nedense ikramiyeye.

Ama spiker abla durmadan konuşuyor. O kadar konuşuyor ki zaten bir yerden sonra konuşmadığını aslında size aramanız için yalvardığınızı anlıyorsunuz. Hadi ara beni lütfen falan gibi saçma sapan laflar dökülüyor ağzından.

3. sınıf bir makyaj ile çok renkli bir yüze sahip olmuş spikerimize, bir de hafif dekolte yapmışlar cazibesi olsun diye.

Midem bulanıyor seyrederken. Tiksiniyorum.
Acaba arayan hıyar varmıdır diyorum. Süre bitmek üzere iken biri bağlanıyor stüdyoya. Ve sanki dünyanın en zor matematik problemini çözmüş havasında cevap veriyor adam. HIZAR diye.

Spiker havada zıplıyor evet bildiniz evet bildiniz. İkramiye sizin diyor.

aman allahım ya böyle şey olmaz. Hızar mış cevap ben neden bilememişim, bence HIZAR değil HIYAR cevap ama ne yapalım. Kanalın elemanı benden önce arayıp söyledi ve aldı ikramiyeyi.

bu arada son 45 saniye yaklaşık 5 dakika falan oluyor. Sonrada öğreniyorum ne kadar çok uzatılırsa o kadar çok arayan oluyormuş. Hıyar mı, hızar mı demek için.

Midem bulandı gene sonra şans eseri karşıma bir video çıktı hadi sizde bakın.
Spikerin bile midesi bulanmış olacak ki o bile dayanamamış işte.


Eki 05 2007

Bir Cevap Yazın

