Dansöz ve Kasık Ağrısı


Sn. Hayati KAYA’ ya ait bir yazı

Önce 13 şehit haberi geldi.Sonra bu haber karşısında duyarsızca dansöz oynatan televizyona tepkiler.Tepkiler haklıydı haksızdı konu bu değil.
Sonra ikinci parti şehit haberleriyle sarsıldık.Sarsılmayanı zorla sarsmaya çalıştık.Bırak dönsözü normal yayın akışını kesip günlerce şehitler üzerine programlar yaptık.Artık şehitlerle yatıp kalkıyorduk.PKK deyince aklımıza kürtler geliyordu ama biz yinede bunu kabul etmek istemiyorduk,bizler kürte değil PKK ya kızıyorduk.Beynimizde kolayca ayırıyorduk,devlet bile gündüz köylü gece PKK lıyı ayıramazken.İçimizden kürtlere karşı kin duysakta bunu çoğumuz söylemiyordu ne yapacağımızı şaşırmıştık.Daha rahat bağırmak istiyorduk.Kahrolsun kürtler diye ama bazılarının haklı tepkilerinden korkuyorduk.Allah razı olsun bu olanağı dansöz sayesinde bulmuştuk.Canım dansözüm benim ne de güzel kıvırtıyorsun öyle.
Artık daha rahat bağırabiliyoruz.Kesmeli bu kürtleri,herşey bunların yüzünden.Ben askere gitmek istiyorum.Ben kürt öldürmek istiyorum izin verin bana.Dansözüm benim ne güzel bacakların var senin sütun gibi.
Kahrolsun PKK,kahrolsun PKK,kahrolsun PKK diye miting de ne güzel de bağırıyorduk.Arada serefsiz kürtler diye bağırıyordum da kimseler de farketmiyordu.Ohh çok güzel rahatlıyordum ama iki dakika sonra yine bağırma isteği uyanıyordu bu ne menem birşeydi abazanın orgazmı gibi.
Bitsin istemiyorum,lütfen bitirmeyin.Dansözüm benim,canım,ne güzel kalçaların var senin,nemli dudaklarımla sıcak nefesimi karıştırarak mı öpsem yoksa,yoksa,yoksa sen de kürtmüsün?Bunu baştan söyleseydin ya Kürtsen daha çok hoşuma gidecek kilotunu yırtarcasına çıkarıp,kalçalarını pençelerimle kanatıncaya kadar sıkmak istiyorum şimdi hatta ısırmak.
Artık rahat rahat bağırabiliyorum,miting bitti ama ben häla bağırıyorum.Bazen kürt sandıklarımı görüp hemen lafı çeviriyorum.Kahrolsun kürtler yerine kahrolsun PKK demek zorunda kalıyorum.Yanımda 10-15 kişi daha olsa,daha rahat bağırabileceğim.Neyse ben daha kalabalık bir yere gideyim orada yandaşlarım olacaktır.Hatta toplu tecavüz daha zevkli olur avuçlarımdaki kanları dansözümün göbeğine döküp oradan içmek istiyorum.Kasık ağrılarım geçene kadar üzerine abanmak istiyorum.Dansözüm benim iyiki varsın.

Teşekkürler hayati
Eki 17 2007

Bir Cevap Yazın

