eğitim şart


güzel bir kahvaltı yaptım. Hafta başı ama strese girmeden, iş yerime gitmek üzere evimden dışarı çıktım ve arabama bindim.

iş yerim ile evim arasında olan çarşının hizasına geldim arabamla. Burası hem küçük bir alış veriş merkezi olması hemde bu küçük çarşının arka tarafında semtin en büyük ilk öğretim okulunun olması nedeni ile biraz kalabalık ve aniden yola atlayan küçük çocuklar barındırması açısından dikkatli olunması gereken bir konumda yani.

hafif bir fren yapınca sol tarftan önüme atlayan bir ticari araç. Allahım yarabbim. Yol benim eleman tali yoldan ana yola çıkıyor ama o nasıl bir çıkış öyle. Frene basmasam kesinlikle çarpışacağız. Sanki ona yol vermek zorundayım edası ile çıkmasın mı yola.

neyse dedim sinirimi bozamaz hiçbirşey. Ancak önüme geçen arabada bir baktım ki arka koltukta oturmasına rağmen kukelatasından farkettiğim bir çocuk da var arabanın içinde. Belli ki babası ile gidiyor. Birazdan sağ tarafa sinyal verip dönmeye başlayınca anladım ki eleman tahminim üzere evladını okula götürüyordu.

Baba oğul çok mutlu idiler. Babası evladını okula götürüyordu işte. Evladı okusun adam olsun diye her türlü yapması gereken konuyu ve zorluğu teker teker hallediyordu büyük bir şevk içinde. Evladı okusun diye evladına okul girişine kadar bile servis hizmeti veriyordu. olsun evladı okusunda gerisi hikaye.

bak evladım oku adam ol tamammı diyerek okuldan içeri koydu evladını. Peki az önce yaptığın hareketi de evladına öğrettinmi birader. Hatta bana bakıp beraberce gülüşmenizde “nasıl da yolunu kaptık enayinin” mi dedin evladına acaba, çok merak ettim ya.

diğer yandan eğitim şart teraneleri ile devam ettik işimize.

neyse kriz var dilerim bu gün siftah yaparız dükkanda hadi hayırlısı.

Bir Cevap Yazın

