referandum sonrası yasa beklentisi…


Halimiz her geçen gün kötüye mi gidiyor yoksa daha mı iyi oluyor anlayamıyorum artık. Bir gün ümitlenirken ertesi gün moral bozucu bir davranış ile karşı karşıya kalıyoruz. İnsanlık namına artık bırakılan, unutulan hatta ayıplanan bir selam verme edebinden uzaklaşalı o kadar oldu ki.

Nedense komşusundan bi haber insanlar. Nedense haberdar olmak istemiyor(uz). Nedense.

Bir hak yeme ve ben kavgası son sürat devam ediyor hiç ölmeyecekmişiz gibi. Bir para kazanma ve en zengin olma çabası son sürat gidiyor yarına çıkma senedimiz varmış gibi.

vardır bir bildiği(miz) kimbilir ama ben henüz çıkamadım bu işin içinden.

Çıkabilmeyi düşünmekte aslında bir ayrı dert. Çark son sürat sisteme çalışıyor. iş gereği yapmış olduğum gezilerde sistem çarklarının hemen hemen her yerde, kendisine karşı çıkanları öğüttüğü bir aşikar.

bu yazı kaleme alındığı zamanlarda bir referandum stresinden çıkmıştı ülke. Bir taraf hayırcılar derken bir taraf evetçiler olmuştu. Her zaman ki gibi bir kutuplaşmanın oluşturduğu doğal olmayan bir stres işte…

Neyse referandum da ne oy kullandığımızın pek önemi yok aslında. önemli olan herşeyin memleketimiz açısından HAYIRLISI olması…

kalın sağlıcakla.

Bir Cevap Yazın

